-
Зочны худалдан авалтын замнал сургалт
- Танилцуулга
- Бүлэг 1. Үг хэллэгийн тайлбар14:16
- Бүлэг 1. Зочны худалдан авалт замнал, түүнийг зураглах нь яагаад чухал вэ?19:57
- Бүлэг 1. Зочны тухай мэдээлэл: Персона тодорхойлох нь39:47
- Бүлэг 1. Бизнесийн орчноо зөв чиглүүлэх стратегийн асуултууд33:13
- Бүлэг 2. Зочны худалдан авалтын замналын үе шатууд30:02
- Бүлэг 2. Чухал гурван үе шатууд22:26
- Бүлэг 2. Зочны худалдан авалтын замналын ЗУРАГЛАЛ - Жишээ34:38
- Бүлэг 3. KPI мониторинг37:51
Зочны худалдан авалтын замнал онлайн сургалт:
Уг сургалтыг авснаар зочны худалдан авалтын замналын үе шат бүрийг тодорхойлон, танай зочид буудал, жуулчны баазыг захиалах шийдвэр гаргалтад хэрхэн нөлөөлөх, түүнийг байнгын зочин болгох, бизнесийн өсөлтыг хангах арга замуудыг суралцах болно.
Сургалт нийт гурван бүлэгтэй байна.
БҮЛЭГ НЭГ:
•Үг хэллэгийн тайлбар
•Зочны худалдан авалт замнал, түүнийг зураглах нь яагаад чухал вэ?
•Зочны тухай мэдээлэл: Персона тодорхойлох нь
•Бизнесийн орчноо зөв чиглүүлэх стратегийн асуултууд
БҮЛЭГ ХОЁР:
•Зочны худалдан авалтын замналын үе шатууд
•Шүргэлцлийн цэгийг тодорхойлох нь
•POS - Шийдвэр гаргалт, борлуулалт хийгдэх нь
•Борлуулалтын дараах харилцаа холбоо
•Зочны худалдан авалтын замналын ЗУРАГЛАЛ - Онлайн/Social media захиалгын жишээгээр
БҮЛЭГ ГУРАВ:
•KPI мониторинг
•Үр дүнтэй замналын зураглал гаргах техникүүд
•Зочны замналыг сайжруулах стратегиуд