Серверийн идэвхжүүлэлт явагдаж байна...

Хэрэглэгчийн САЙН туршлагыг хэрхэн БҮТЭЭХ вэ?

  1. Хэрэглэгчдээ ойлгох
    Өөрийгөө хэрэглэгчийн оронд тавьж, тэдний хүсэл, эрэлт хэрэгцээг ойлгох. Танай бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ хэрэглэгчдэд ямар сэтгэл хөдлөл үүсгэж байна? Тэдний цаг хугацааг хэмнэж чадаж байна уу? Төлбөрт тохирсон үнэ цэн өгсөн үү? Тэдний асуулт, асуудлыг шийдвэрлэж чадсан уу?
  2. Хэрэглэгчийн замналыг зураглах
    Худалдан авалтын бүх үе шатанд хэрэглэгч болон танай байгууллага хооронд үүсэж буй шүргэлцэх цэгүүдийг дүрсэлнэ. Ингэснээр тэдэнд тулгарч буй хүндрэлийг олж илрүүлэн сайжруулах төлөвлөгөөг боловсруулна.

  3. Санал сэтгэгдлийг үнэлэх
    Санал сэтгэгдлийг нэгтгэн үнэлэхдээ сэтгэл ханамжийн судалгаа, онлайн сэтгэгдэл болон бусад боломжит сувгуудыг ашиглаарай. Энэ нь таны анзаараагүй өнгөрөх асуудлыг зөв тодорхойлж шийдвэрлэхэд тусална.

  4. Хэрэглэгч төвт үйлчилгээ
    Хэрэглэгчдийн санал хүсэлт нь таны бизнесийг хөгжүүлэхэд хамгийн чухал эх сурвалж болно. Хэрэглэгчдийн туршлага, сэтгэл ханамж, саналуудыг ойлгож, тэдгээрийг шийдвэр гаргах үйл явцдаа оруулахад анхаараарай.   Үрэлжлэл бий...

 

 






Мэдээ мэдээлэл авах
#subscribe